Maserati SUV Jeep Modelleri
![maserati-levante-pelletessuta-zegna.webp](/uploads/newsItems/images/maserati-levante-pelletessuta-zegna.webp)
Bazı modellerde kablosuz şarj pedi bulunurken, diğerleri yalnızca deri koltuklar ve yükseltilmiş direksiyon simidi ekler. Levante, Maserati'nin ilk SUV denemesiydi. İki yıl önce tanıtıldı ve daha sonra küçük güncellemeler aldı. SUV'nin dingil mesafesi ve süspansiyonu hala Ghibli ile aynı olsa da, yeni kaplamalara, tamponlara ve bir motora sahip.
Levante Jeep Wrangler kadar büyük görünmese de, bir Jeep Pusulası'ndan daha büyüktür ve rakiplerinden daha uzun bir dingil mesafesine sahiptir. Maserati Levante, Jeep Grand Cherokee ve Dodge Durango şasisine dayanan bir spor arazi aracıdır. Lüks spor markasının Maserati adı eskiden "SUV" anlamına gelen "Maserati Kubang" iken, Levante'nin daha samimi bir yüzü var. Adı, Maserati kardeşlerin ilk kez bir araba şirketi kurmayı tartıştıkları Bologna İtalya'daki Via Emilia Levante caddesinden geliyor.
Maserati SUV jeep modelleri, etkileyici performansa sahip lüks bir orta boy SUV. Çift turboşarjlı V6'ları ve V8'leri canlandırıcıdır ve yol tutuşu geleneksel bir SUV'dan çok bir spor araba gibidir. Bununla birlikte, cansız yakıt ekonomisi bir dezavantajdır. Düşük fiyat etiketine rağmen Maserati Levante, pratiklik ve stil arasında iyi bir denge sunar. Maserati Levante konfor veya değer açısından sınıfının lideri değil, ancak rozeti hala alıcıları cezbedebilir.
Maserati Levante Trofeo varyantı, özel iç donanımlarla birlikte gelir. İç mekanda simüle edilmiş süet tavan döşemeleri, mat karbon fiber döşeme ve tamamen deri kaplı ön panel ve kapı panelleri bulunuyor. Sabit alüminyum kanatlı vites kolları çarpıcı bir dokunuş. Maserati Levante Trofeo güzel bir SUV ama herkes için olmayabilir. Lüks bir SUV arıyorsanız, Levante Trofeo ve Maserati Levante incelemeye değer.
Trend Maserati SUV Araçlar
- Maserati Levante 2.0 GT
- Maserati Levante 3.0
- Maserati Levante S
- Maserati Levante Trofeo
Maserati SUV jeep modellerindeki Levante, Maserati'nin 105 yıldaki ilk SUV'u ve kısa süre sonra satışa çıktı. Taban ve Levante S kaplamalarının her ikisi de V6 motorlarla gelir. Levante Trofeo V8, 2.295.120,00 TL’ den başlayan en üst modeldir. En üst seviye Levante modelinde çift turbo 3.0 litrelik V8 motorlar bulunur. Fiyatı 2.295.120,00 TL, bu yüzden kesinlikle göz önünde bulundurmanız gereken lüks bir SUV.
Yakıt ekonomisi açısından, temel Petrol modeli 12,2 Km/l alırken, dizel Levante D'nin fiyatı 73,525 TL'dir. Temel modeller pahalı olsa da Levante S, PS58,315 veya daha fazlasına sahip olabilir. Maserati Levante S satın almak 1.108,6 TL’y'e mal oluyor. Levante D'yi daha ekonomik fiyata piyasa karşılaştırması bulup, yapabilirsiniz.
Levante, piyasadaki en pahalı SUV. Temel model, showroom'dan önce 22.186.160,00 TL’ye satılıyor. 275 PS ve 600 Nm maksimum tork üreten 3.0 litrelik V6 turbo dizel motorla geliyor. Alçak bir burnu, geniş omuzları ve kalçaları ve zarif bir şekilde tasarlanmış bir kabini var. 2022 Levante, dikkatleri üzerine çekecek çarpıcı bir SUV.
Maserati Levante beş kişiliktir ve ilk sıra koltukları rahat ve destekleyicidir. Arka koltuklar biraz dar ve uzun boylu insanlar koltuklara oturmakta zorlanabilirler. Ancak Levante'nin iyi bir kargo alanı var. Arka dış koltuklarda iki set LATCH konektörü ve orta koltukta bir ip bağlantısı vardır. Saf güç için, Porsche Cayenne açık ara kazanandır. Keskin yol tutuşu ve güçlü motor yelpazesiyle Cayenne, Levante'yi bir pistte tozlayabilir. Sıfırdan 60'a üç saniyeden daha kısa sürede koşabilir ve sınıfındaki en yüksek bileşik performans puanını sunar. Yüksek fiyatına rağmen Levante en pratik SUV değil. Her iki aracın da sınıfları için düşük kargo hacimleri var. Test sırasında Levante'nin direksiyonunun tepki vermediğini ve yumuşak olduğunu hissettik. Fren performansı yeterliydi, ancak Levante'nin isteğe bağlı 21 inçlik jantları suçun bir kısmını paylaştı. Ön koltuklar sağlam ve büyüktür ve daha küçük sürücüler rahat etmekte zorlanabilirler. Klima kontrol sistemi, bir dizi gereksiz işlev olmasına rağmen, hava sıcaklığını sabit tutmada oldukça etkiliydi. Havalandırma delikleri olmadan deri koltuklar ıslak ve rahatsız olabilir.